[[[["De 72-jarige heeft de Eagles de afgelopen twee seizoenen naar de 11e en 12e plaats in de Premier League geleid en h

Post Reply
Francine

[[[["De 72-jarige heeft de Eagles de afgelopen twee seizoenen naar de 11e en 12e plaats in de Premier League geleid en h

Post by Francine »

[[[["De 72-jarige heeft de Eagles de afgelopen twee seizoenen naar de 11e en 12e plaats in de Premier League geleid en het lijkt erop dat ze dit seizoen door zullen blijven gaan.
De nieuwe deal zorgt ervoor dat Hodgson's managementcarrière langer dan 44 jaar zal duren en hij zei dat hij 'verheugd' is dat hij nieuwe voorwaarden heeft bereikt met zijn jeugdclub.
Hodgson zei: 'Ik ben verheugd dat de club en ik overeenstemming hebben bereikt om mijn contract te verlengen. Ik ben trots goedkope Crystal Palace Shirt op wat we hebben bereikt sinds ik tweeënhalf jaar geleden werd aangesteld, en ik kijk ernaar uit om samen te werken in de nabije toekomst. toekomst. CathernDi Goedkope Chelsea shirt RexVolzkm Art Craft Supplies OrvilleFa BartEggle. .
Palace-voorzitter Steve Parish voegde toe: 'Ik ben verheugd dat Roy ermee heeft ingestemd zijn contract bij de club te verlengen, en hij heeft zijn toewijding versterkt om ons te helpen deze periode van ongekende stabiliteit in de topvlucht te verlengen.
De Eagles staan ​​slechts twee punten van de 7e plaats Sheffield United, en staan ​​op hetzelfde Goedkope Argentinië elftal shirt punt als de 8e plaats Tottenham - met het hangende Europese verbod van Manchester City dat die plek mogelijk opent voor een plaats in de Europa League.
Crystal Palace-voorzitter Steve Parish herinnert zich hoe hij Bournemouth-manager Eddie Howe miste. Freedman, de 36-jarige conciërge die 'nooit een club had geleid, was de gloeiende. AveryFont voetbalshirt met eigen naam RexVolzkm Art Craft Supplies OrvilleFa LucileRxw. .
Crystal Palace is volgens een bron in Duitsland geïnteresseerd in Schalke-middenvelder Nabil Bentaleb. De 25-jarige oud-afgestudeerde Tottenham Academy staat deze maand te koop en wil graag terug naar Engeland."]],null,"en"]]
Post Reply